Història

L’Associació PIGMALIÓ, és una entitat fundada l’any 2007 amb l’objectiu de la prevenció i el tractament psicològic per promoure un estil de vida sa que ajudi a prevenir les alteracions emocionals que poden afectar al benestar de la persona, i tractar aquestes alteracions quan ja s’han desenvolupat. Tenint en compte això, l’associació acull dificultats diverses que poden estar fortament lligades amb aquestes alteracions emocionals com són les depressions, l’ansietat, l’estrès, els trastorns de la personalitat, els trastorns adaptatius, els trastorns del control dels impulsos (com per exemple la ludopatia, la tricotil·lomania,…), les addiccions, problemes de parella, baixa autoestima, el trastorn per estrès posttraumàtic, el dol patològic, etc. És a dir, qualsevol alteració mental que pugui afectar l’estabilitat emocional de la persona.

Historia

L’associació va ser constituïda per un grup de psicòlogues professionals que van voler fer prendre consciència a la societat de la importància de tractar urgentment i de forma eficient aquestes malalties, de fer entendre les repercussions tan nefastes que les alteracions emocionals poden tenir, no només en la persona afectada, sinó també en el seu entorn, i intentar evitar que aquestes malalties es converteixin en síndromes cròniques en aquelles persones que les pateixen.