Missió i valors

MISSIÓ

L’associació té com a finalitat genèrica l’adopció de totes les mesures que contribueixin a la millora de la qualitat de vida de les persones afectades per Trastorns d’Ansietat, Trastorns de l’Estat d’Ànim, Ludopatia i/o altres addiccions, i la dels seus familiars, i específicament els següents fins:

1. Proporcionar una adequada atenció sanitària i social de les persones amb Trastorns de l’Ansietat i de l’Estat d’Ànim, la Ludopatia i altres addiccions i els seus familiars, afavorint el seu diagnòstic, rehabilitació, reinserció social i integració laboral.Missiovisiovalors
  2. Promoure la sensibilització i mentalització social cap a les persones amb Trastorns de l’Ansietat i de l’Estat d’Ànim, Ludopatia i altres addiccions i les seves famílies, fixant l’atenció en la marginació i discriminació existents en els aspectes sanitaris, socials i laborals.
  3. Estimular la investigació sobre els Trastorns de l’Ansietat i de l’Estat d’Ànim, la Ludopatia i altres addiccions i la prevenció d’aquests.
  4. Representar al Col·lectiu de les Persones amb Trastorns de l’Ansietat, Trastorns de l’Estat d’Ànim, Ludopatia i altres addiccions i als seus familiars davant els diferents Òrgans Governamentals i altres instàncies públiques i privades en relació amb la seva pròpia i específica problemàtica.
  5. Recaptar dels poders públics lleis que afavoreixin els interessos de les persones amb Trastorns de l’Ansietat i de l’Estat d’Ànim, la Ludopatia i altres addiccions i la dels seus familiars.
  6. Promoure la informació i l’intercanvi d’experiències entre diferents entitats, nacionals i internacionals, que persegueixin fins similars.
  7. Impulsar programes de voluntariat per l’assoliment dels objectius de l’Associació.

VISIÓ

Ser una entitat de referència en el model d’atenció psicològica a les persones afectades per aquests trastorns i les seves famílies, cobrint totes les necessitats en aquest sentit al llarg del procés de la malaltia.

VALORS

• Potenciació de l’autonomia personal mitjançant projectes de caire social.
  • Millora contínua tant dels objectius de l’entitat com de les ajudes i serveis que s’ofereixen.
  • Suport: Ajuda, orientació i assessorament a les persones que pateixen trastorns emocionals i als seus familiars.
  • Proximitat: Voluntat de ser propers a totes les persones que necessiten de la nostra ajuda.
  • Compromís amb la societat per a fer efectius els objectius de l’entitat amb la implicació i compromís de tots els agents que la integren.
  • Professionalitat: Garantir un servei de qualitat a través d’un equip de professionals.
  • Afavorir la inclusió social mitjançant la integració i obertura a totes aquelles persones que pateixen aquestes malalties i al seu entorn, sense cap tipus d’exclusió, afavorint una visió amplia dels nostres objectius.
  • Respecte a la diversitat: “tots som iguals, tots som diferents”.
  • S’aposta pel treball en xarxa amb entitats afins a la seva missió.